Využívanie vybraných nástrojov marketingového mixu na vytváranie a riadenie vzťahov s klientmi vo vybranej bankovej inštitúcii – Bc. Lenka Chrenková
Bc. Lenka Chrenková
Diplomová práce
Využívanie vybraných nástrojov marketingového mixu na vytváranie a riadenie vzťahov s klientmi vo vybranej bankovej inštitúcii
Utilization of selected instruments of marketing mix, creation and clients relationship management in selected bank institution
Abstract:
Annotation (Bc. Chrenková Lenka, Utilization of selected tools of marketing mix creation and management of relationship with clients in chosen bank. Banking Institute, College of Banking Praha, A Department of finance and accounting, The Foreign University Banská Bystrica, 2010. Advisor: Ing. Zdenka Musová PhD.) This Diploma work analyze selected tools of marketing mix and their influence to create …víceAbstract:
Anotácia (Bc. Lenka Chrenková: Využívanie vybraných nástrojov marketingového mixu na vytváranie a riadenie vzťahov s klientmi vo vybranej bankovej inštitúcii. Bankovní institút, vysoká škola Praha, Katedra financií a účtovníctva, stredisko Banská Bystrica, 2010. Vedúca práce: I0ng. Zdenka Musová PhD.) Diplomová práca analyzuje vybrané nástroje marketingového mixu a ich pôsobenie na vytváranie a riadenie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u5mc4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHRENKOVÁ, Lenka. \textit{Využívanie vybraných nástrojov marketingového mixu na vytváranie a riadenie vzťahov s klientmi vo vybranej bankovej inštitúcii}. Online. Diplomová práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/c55nmf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Štefan Giertl -
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Marianna Morvaiová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička -
Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi nebankových subjektov v podmienkach SR
Beata Šarkanová