Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze) – Mgr. Jana ROUBALÍKOVÁ
Mgr. Jana ROUBALÍKOVÁ
Master's thesis
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
The influence of the cultural environment of the Czech Republic on the appropriate advertising appeals creation
Abstract:
Práce se zabývá vlivem kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů. Využívá přitom poznatků, které definoval izraelský vědec Shalom Schwartz. Základem diplomové práce je vlastní výzkum, jehož cílem je zjištění hodnotových orientací obyvatel České republiky. Z výsledků výzkumu lze určit vhodné reklamní apely, které s dalšími prvky (strategie sdělení, informační obsah, formát …moreAbstract:
The work deals with the influence of the cultural environment of the Czech Republic on appropriate advertising appeals using the mechanisms defined by an Israeli scientist named Shalom Schwartz. The base of the dissertation is a research trying to find out the value orientation of the Czech Republic inhabitants. The results of the research could be used for defining suitable advertising appeals, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2007
Identifier:
4921
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROUBALÍKOVÁ, Jana. \textit{Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/c56sud/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROUBALÍKOVÁ, Jana. Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze). Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 04. 2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
Pionýři na Cejlu: vzpomínání jako legitimizační strategie kreativní třídy
Vojtěch Kaláb -
Kulturní dimenze rozvoje lidských zdrojů v obci Mirovice
Veronika VLASÁKOVÁ -
ČESKÉ A NĚMECKÉ KULTURNÍ DIMENZE A STANDARDY V PROSTŘEDÍ ČESKÉ A NĚMECKÉ MLÁDEŽE
Barbora SVOBODOVÁ -
Kulturní dimenze Španělska s důrazem na pracovní trh
Nikol Smolíková -
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová -
Kulturní dimenze rakouské zahraniční politiky
Jana Bártová