Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi – Mgr. Miroslava Pavlíčková
Mgr. Miroslava Pavlíčková
Master's thesis
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Teaching Elementary Reading by the Sfumato Method in the Exposure Phase
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výukou elementárního čtení metodou Sfumato v její expoziční fázi. Zaměřuje se především na obsah a naplňování stanoveného kurikula. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou nastíněna východiska výuky čtení a teoretické poznatky z oblasti současného pojetí výuky čtení. Praktická část je věnována empirickému šetření, jehož cílem je deskripce výuky …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is teaching elementary reading by the Sfumato method in its phase of exposition. The thesis‘ main focus is on content and fulfilment of method’s stated curriculum. The thesis is divided into the theoretical and practical part. Resources and theoretical knowledge of contemporary teaching reading conception are presented in the first part. In the practical part, author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/go7qu/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Teaching elementary literacy in English
Tereza Heisigová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Využití vzdělávacího softwaru ve výuce žáků s obtížemi ve čtení
Pavlína Haščynová -
Diagnostika čteného textu ve 2. ročníku ZŠ v návaznosti na metody prvopočátečního čtení
Lucie SCHÖNBAUEROVÁ -
Využití metody Splývavého čtení v edukaci žáků s potížemi učení
Alena Stejskalová -
Využití aktivizačních metod ve výuce čtení a psaní
Nikola Novotná -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá