Inkluzivní vzdělávání romských dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole – Lenka LUBENÍKOVÁ
Lenka LUBENÍKOVÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání romských dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Inclusive education for gypsy children with special educational needs in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole, a to převážně na děti ze socio-kulturně odlišného prostředí, konkrétně se zaměřuje na romské etnikum. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a výzkumnou. Teoretická část je zaměřena na popis inkluze a její vliv vztahující se na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
Bachelor thesis addresses inclusive education of kindergarten children from different socio-cultural environments such as the Roma ethnic group. The work is divided into two main parts, theory and research. The theoretical part describes inclusion and its influence on children's education with special educational needs, same as explains specific constraints that affect the education of Roma children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUBENÍKOVÁ, Lenka. Inkluzivní vzdělávání romských dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková