Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím výtvarných činností v mateřské škole – Kateřina HOŠKOVÁ
Kateřina HOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím výtvarných činností v mateřské škole
Developing key competencies through art activities in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím výtvarných činností v mateřské škole. Teoretická část obsahuje informace o výtvarné výchově v předškolním věku a o klíčových kompetencích. V praktické části je realizovaná kvalitativní výzkumná sonda. V první fázi výzkumu jsou zmapovány možnosti rozvoje klíčových kompetencí v prostředí mateřské školy prostřednictvím přímého …víceAbstract:
The thesis is focused on the development of key competencies through art activities in kindergarten. The theoretical part contains information about art education in preschool and about key competencies. In the practical part a qualitative research probe is conducted. In the first phase of the research, the possibilities of developing key competencies in the kindergarten environment are outlined through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Monika Plíhalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŠKOVÁ, Kateřina. Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím výtvarných činností v mateřské škole. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Kvalitativní sonda do výuky tělesné výchovy v 5. ročníku základní školy
Nikol Ballnérová -
Subjektivní vnímání faktorů ovlivňujících profesní vývoj začínajících učitelů (výzkumná sonda)
Petra Hliněnská -
Zvládání školní zátěže spojené s přechodem ze ZŠ na SŠ - kvalitativní sonda
Petra Valachová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Rozvoj tvořivosti v MŠ - tvořivé výtvarné aktivity
Markéta Adamcová -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Výtvarné aktivity ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Markéta Kubecová