The Importance of Music in Television Advertising – Petra Kovácsová
Petra Kovácsová
Bakalářská práce
The Importance of Music in Television Advertising
The Importance of Music in Television Advertising
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat význam hudby v televizní reklamě za pomocí výzkumných otázek a interpretace dat. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část zpracovává a definuje pojmy z oblasti hudby a jejího působení na lidskou mysl, televizní reklamy a hudby v televizní reklamě. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum zabývající se významem a působením …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyze the importance of music in television advertising with the help of research questions and data interpretation. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part handles and defines terms such as music and its influences on human psyche, television advertising and music in television advertising. The practical part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zveřejnit od: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovácsová, Petra. The Importance of Music in Television Advertising. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti
Dávid Srna -
Vliv internetové a televizní reklamy na mladistvé
Rebeca Czempielová -
Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti
Lukáš Lakomý -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové)
Ivana Čecháková -
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
Natálie Režná -
Vliv reklamy na školní děti
Jan Kostka