Tereza KUTTNEROVÁ
Bachelor's thesis
Role vizuality v mediální manipulaci
Role of visuality in media manipulation
Abstract:
Bakalářská práce Role vizuality v mediální manipulaci analyzuje využití vizuálních podnětů k ovládání lidí. Vzhledem k omezenému rozsahu je práce zaměřená pouze na statické formy obrazu, především na plakátech, billboardech a v tištěných médiích. Bakalářská práce začíná manipulací obecně, poté rozebírá manipulaci vizuální a vliv barev na lidské vnímání. Část práce se věnuje reklamám a vysvětluje, jak …moreAbstract:
The bachelor thesis Role of visuality in media manipulation analyzes a use of visual subjects for control over people. Due to the limited extent, the work is focused only on static images, above all on posters, billboards and in a printed media. The bachelor thesis starts with the general manipulation and afterwards it analyzes the visual manipulation and the effect of colours on human perception. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUTTNEROVÁ, Tereza. Role vizuality v mediální manipulaci. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Visual Culture in Education
Theses on a related topic
-
Boj s manipulovanou fotografií v českém mediálním online prostředí
Denisa Kerbudová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová