Role vizuality v mediální manipulaci – Tereza KUTTNEROVÁ
Tereza KUTTNEROVÁ
Bakalářská práce
Role vizuality v mediální manipulaci
Role of visuality in media manipulation
Anotace:
Bakalářská práce Role vizuality v mediální manipulaci analyzuje využití vizuálních podnětů k ovládání lidí. Vzhledem k omezenému rozsahu je práce zaměřená pouze na statické formy obrazu, především na plakátech, billboardech a v tištěných médiích. Bakalářská práce začíná manipulací obecně, poté rozebírá manipulaci vizuální a vliv barev na lidské vnímání. Část práce se věnuje reklamám a vysvětluje, jak …víceAbstract:
The bachelor thesis Role of visuality in media manipulation analyzes a use of visual subjects for control over people. Due to the limited extent, the work is focused only on static images, above all on posters, billboards and in a printed media. The bachelor thesis starts with the general manipulation and afterwards it analyzes the visual manipulation and the effect of colours on human perception. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUTTNEROVÁ, Tereza. Role vizuality v mediální manipulaci. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Boj s manipulovanou fotografií v českém mediálním online prostředí
Denisa Kerbudová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová