Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti – Bc. Vladimír Kopal
Bc. Vladimír Kopal
Diplomová práce
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Analysis of Current Modes of Communication and Suggestion of a Communication Model in the Future
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje provedení analýzy marketingové komunikace vybrané firmy působící na trhu B2B a návrhem nového modelu marketingové komunikace. Marketingová komunikace firmy je analyzována na úrovni jednotlivých částí komunikačního mixu. Pro každou z těchto částí jsou formulována doporučení, z nichž vychází nový model komunikace v budoucnosti. V závěru jsou formulována doporučení, která …víceAbstract:
This diploma thesis concerns with the analysis of marketing communication of a selected company in the B2B market and focuses on design of a new model of marketing communication. Marketing communication is analyzed at the level of the individual parts of the communication mix. For each of these parts are formed suggestions that are reflected in the new communication model. Recommendations are formulated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dpprx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Lucie Jeřábková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jindřich Slunéčko -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Analýza a zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s. r. o.
Tomáš Knejp -
Marketingová komunikace rodinné firmy na B2B trhu
Martin Blažek -
Návrh marketingové komunikace pro automatizaci na B2B trhu
Mikuláš Novák