Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data – Ing. Dita Přikrylová
Ing. Dita Přikrylová
Master's thesis
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Anotácia:
Cíl této práce se vymezuje na analýzu klíčových, často nestrukturovaných, marketingových dat ovlivňujících strategická rozhodování v menších organizacích a zhodnotit existující přístupy a business intelligence nástroje ke zpracování marketingových dat. Na základě výsledků analýzy je navržena architektura a dynamika modelu rozhodovacího prostředí pro marketingovou oblast. Model je dále testován na základě …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyse key, often unstructured and multi-sourced, marketing data affecting strategic marketing decisions in small-scale organizations and to summarize existing approaches and business intelligence tools for marketing data processing in respect to this problem. Based on these findings, a model framework for a marketing decision-making environment is designed and its architecture …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ahepe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2016
- Vedúci: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing Strategy for a Logistics Firm
Mahair kumar Shahdadpuri -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Analysis of Traditional and "Non-Traditional" Data Used to Improve the Management of Emergencies in the Czech Republic and Abroad
Pavel Špulák -
Business Intelligence a rozhodování v podnikovém kontextu
Yulia Baranova -
Aplikace Business Intelligence v kontextu manažerského rozhodování v mezinárodním obchodě
Petr Šmejkal -
Efektivita SQL programování ve vztahu k Business Intelligence a rozhodovacím procesům
Karel MARHAN -
Business Intelligence
Chintankumar Patel -
Využití nástrojů business intelligence a jejich možné využití pro manažerské rozhodování
Ondřej NĚMEC