Analýza spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozy – Jiří Nezval
Jiří Nezval
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozy
Consumer Behaviour Analysis in the Electric Vehicle Market
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikace spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozy. Práce je zaměřena na problematiku elektromobility zejména v České republice a zkoumá názory a postoje spotřebitelů směrem k elektrickým vozům. Tato problematika společně s důležitostí ochrany přírody je dnes velmi aktuální. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části …viacAbstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to identify consumer behavior in the electric vehicle market, with a focus on the issue of electromobility, particularly in the Czech Republic, and to examine consumer opinions and attitudes towards electric vehicles. This issue, along with the importance of environmental protection, is very current today. The thesis is divided into theoretical and practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153143
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedúci: Adam Skácel
- Oponent: Lucie Waliszewská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji
Nikola Barancová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
David Krouský -
Chování spotřebitelů na trhu s pneumatikami
Jakub Marek -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Soňa Zipfelová -
Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu
Roman VOGL -
Dopady emisního podvodu na chování spotřebitelů
Aneta Zůbková -
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
Felix Alexander Knigge