Využití nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce – Bc. Ondřej Přibyl
Bc. Ondřej Přibyl
Diplomová práce
Využití nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku využívání nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce, konkrétně v podniku AJ Trade s.r.o. V první kapitole půjde o teoretické vymezení problematiky e-commerce s hlubším zaměřením na využití nástrojů webové analytiky v oblasti online reklamy. Následně bude provedena webová analýza s využitím nástrojů webové analytiky, které jsou v podniku AJ Trade s …víceAbstract:
The thesis focuses on the use of web analytical tools in the e-commerce environment, in the AJ Trade s.r.o. In the first chapter we will focus on the theoretical definition of e-commerce issues with the emphasis on the use of web analytics tools in the field of online advertising. Web analytics will then be performed using web analytics tools at AJ Trade s.r.o. used. On the basis of the analyzes made …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Přibyl, Ondřej. Využití nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní metody a trendy webové analytiky
Ondřej Šúkala -
Měření informačního chování uživatelů výzkumné infrastruktury FF MU: Metriky webové analytiky
Dominik Zaplatílek -
Využití webové analytiky v internetovém marketingu
Jakub Drahokoupil -
Metodiky rozvoje startupu, porovnání a aplikace, zhodnocení akvizice a aktivace zákazníků za použití webové analytiky
Pavel Myšík -
Webová analytiky v internetovém obchodování
Pavel Jašek -
Principy webové analytiky
Jaroslav Janéska -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
GDPR v digitální analytice
Miroslav Kolařík