Bc. Lukáš Bárta

Master's thesis

Implementace direct marketingu v sektoru B2B

Implementation of Direct Marketing in the B2B sector
Abstract:
Diplomová práce řeší možnosti implementace přímého marketingu v sektoru B2B. Cílem je na základě zjištěných teoretických poznatků prokázat využitelnost přímého marketingu v sektoru B2B na příkladu vybrané společnosti. Výstupem jsou vypracované návrhy na možnou implementaci přímého marketingu do fungování zvolené společnosti. Výsledky této práce umožňují pochopit význam přímého marketingu v kontextu …more
Abstract:
This thesis addresses the possibility of implementation of direct marketing in the B2B sector. The goal is to demonstrate usability of direct marketing in the B2B sector on the example of a selected company based on established theoretical findings. As the output there are prepared proposals for possible implementation of direct marketing into the marketing processes of the chosen company. Results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní