Výuka anglického jazyka s využitím sociálních sítí pohledem lektorek jazykových škol – Bc. Fatima Al-Safadi
Bc. Fatima Al-Safadi
Bachelor's thesis
Výuka anglického jazyka s využitím sociálních sítí pohledem lektorek jazykových škol
Teaching English using social networks from the perspective of language school instructors
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem využití sociálních sítí v přípravě a ve výuce anglického jazyka na jazykových školách. V teoretické části práce jsou představeny trendy ve výuce jazyků, mezi něž lze zařadit právě i využití sociálních sítí. Empirická část práce představuje kvalitativní výzkumné šetření, jehož jádrem je analýza rozhovorů a didaktických materiálů lektorek jazykových škol. Výsledky práce …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of the use of social media in the preparation and teaching of the English language in language schools. The theoretical part of the thesis introduces trends in language education, including the use of social media. The empirical part of the thesis presents a qualitative research survey, the core of which is the analysis of interviews and didactic materials of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gsdpd/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ivo Rozmahel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AL-SAFADI, Fatima. \textit{Výuka anglického jazyka s využitím sociálních sítí pohledem lektorek jazykových škol}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/c6q7vu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová