Jitka Barešová
Bakalářská práce
Freelance fotografie
Freelance photography
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje příručku pro fotografy začátečníky, kteří by se chtěli stát fotografy na volné noze. První část této práce je přehledem základních fotografických oborů a trendů v těchto oblastech. Druhá část této práce se věnuje marketingu fotografa. Dále je tato práce doplněna o problematiku určování ceny a vytváření portfolia.Abstract:
This bachelors thesis tries to tackle the most urgent problems of beginning photographers who would like to become freelancers. The first part of this thesis presents different fields of photography and their respective trends. The second part of this paper deals with marketing for photographers. There is also an additional part that is concered with the creation of a photographers portfolio and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53165
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Veronika Souralová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53165
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení
Daniela Klíčová -
Vytvoření efektivní fotografie produktu v marketingu
Ksenia Lyuleeva -
Vytvoření efektivní fotografie produktu v marketingu
Barbora Slavíková -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats
Erik Dudinský -
Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací - Vznik a vývoj fotografie
Otakar Gráf