Specifické poruchy učení a jejich problematika – Mgr. Kateřina Večerková
Mgr. Kateřina Večerková
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení a jejich problematika
Special Apprenticeships Faults and Their Questions
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice specifických poruch učení, které jsou závažnou překážkou v osvojování vědomostí. Vymezuje základní pojmy a definice, které se této problematiky týkají. Seznamuje s edukačním procesem žáků se specifickými poruchami učení a také s možnostmi speciálně pedagogické péče v běžné základní škole. Součástí bakalářské práce je ukázka náplně reedukační péče s individuálními …víceAbstract:
Bachelor disertation concern oneself with issue of special apprenticeship faults, that are the hard handicap in the knowledge mastering. It defines the basic conceptions and definitions, that solve this problems. Meet the people with educational process of scholar with special apprenticeship faults and also with the possibilities of special pedagogic care in the primary school. The illustration of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uhkhu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2006
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Problematika výuky německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Dagmar Mačicová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová