Bc. Kristýna Klemová
Bachelor's thesis
Product placement v českém filmu
Product placement in the Czech films
Abstract:
Bakalářské práce popisuje jednotlivé druhy a formy product placementu, právní prostředí a finanční vztahy product placementu. Také se práce zabývá využitím product placementu v audiovizuálních dílech.Abstract:
Bachelor thesis describes the different types and forms of product placement, the regulatory environment and financial relations of the product placement. Thesis also discusses about the usage of the product placement in audiovisual works.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fhzd4/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Tomáš Kepka
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
Martina Kopečková -
Aspekty integrace product placementu a analýza jeho užití ve filmu Muži v naději
Zuzana Drápelová -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Jitka Strejčková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement v pořadech českých televizních stanic
Martina Barvíková -
Product placement jako marketingový nástroj
Albert Kincl -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk