Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí – Bc. Karolína Gerhardtová
Bc. Karolína Gerhardtová
Master's thesis
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí
Marketing Strategy of Communication Means Development of Valašské Meziříčí Town
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace veřejné správy se zaměřením na komunikační prostředky měst a obcí. V teoretické části práce je toto téma rozvinuto s pomocí odborných literárních pramenů. Cílem teoretické části je zformulovat poznatky o strategickém marketingu, marketingové komunikaci a marketingu měst a obcí. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingových …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on public administration area concentrating on communi-cation tools of cities and villages. This topic is detailed with a help of literitary specialized sources in theoretical part. A goal of theoretical part is to form strategic marketing knowledge of cities and villages. The second, it means practical part is focused on contemporary state analysis of marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GERHARDTOVÁ, Karolína. \textit{Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/c7kncv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gerhardtová, Karolína. Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Analýza marketingové komunikace města České Budějovice
Klára Marková -
Komunikace a spolupráce města Valtice s veřejností
Daniela Zentrichová -
Marketingová komunikace města Orlová
Edita Austová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová -
Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu
Lucie VARGOVÁ -
Hodnocení marketingové komunikace události Mostecké slavnosti
Veronika Gröschlová -
Efektivita online nástrojů komunikace měst Rožnov p. R. a Val. Meziříčí
Jakub Mikuš