Tvůrčí psaní jako nástroj rozvoje tvůrčího myšlení v literární výchově – Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Diplomová práce
Tvůrčí psaní jako nástroj rozvoje tvůrčího myšlení v literární výchově
Creative Writing as a Tool for the Development of Creative Thinking in Literature Classes
Anotace:
Předložená práce se zabývá problematikou tvořivosti ve výuce literární výchovy na středních školách. Výkladová linie teoretické části práce je vystavěna kolem klíčového pojmu tvořivost, jeho ukotvení v rámci pedagogického procesu a jeho vztahu k pedagogické komunikaci. Navazující empirická část práce zachycuje deskripci toho, jakou podobu má komunikace mezi učiteli a žáky v literární výchově na středních …víceAbstract:
The diploma thesis examines how creativity can be used in literature classes in secondary schools. The theoretical part of the thesis centres around creativity, its grounding in the pedagogical process, and its relation to pedagogical communication. The empirical part describes the various types of communication which occur between the teacher and students in teaching literature in secondary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sbybb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Zbyněk Fišer, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Tvůrčí psaní jako nástroj rozvoje tvůrčího myšlení v literární výchově
Zuzana Šalamounová -
Tvůrčí psaní jako nástroj rozvoje tvůrčího myšlení v literární výchově
Zuzana Šalamounová -
Foreign Language Anxiety Among Students of English and Literature and the Effect of Synchronous Classes
Kristýna Navrátilová -
Pedagogická komunikace v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy
Rút Procházková -
Nenásilná komunikace ve výuce ČJ v 9. ročníku
Tereza Holzerová -
Teaching Skills and Subskills through Creative Poetry Writing
Marie Šimáková -
The use of song lyrics and creative writing in ELT
Helena HIKLOVÁ -
A Comparison of Arthur Miller’s Theoretical and Creative Writings
Jana Brucháčková