Bc. Tereza Žáčková, BA

Master's thesis

Sportovní sponzoring v ČR

Sport Sponsorship in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce „Sportovní Sponzoring v ČR“ je analýza využití sportovního sponzoringu jako komunikačního nástroje ze strany sponzorů a formulace doporučení pro zlepšení jeho využití. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti sponzoringu, jeho postavení v rámci marketingového mixu, využití a aplikace sponzoringu v rámci sportovního marketingu. Druhá část práce se zabývá …more
Abstract:
The objective of this thesis “Sport Sponsorship in the Czech Republic” is an analysis of the use of sport sponsorship as a communication tool on the part of sponsors and a formulation of recommendations for improvement in its use. The first part of the thesis offers a summary of theoretical findings from the field of sponsorship, its position within the marketing mix, the use and application of sponsorship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management