Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Tomáš Filípek
Bc. Tomáš Filípek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu. Celá práce je tvořena na podnik Pivovar Kamenice s. r. o., ve které má zanalyzovat marketingové nedostatky a najít vhodnou cestu k jejich zlepšení. Základem praktické části je dotazníkové šetření, které bylo podpořeno řízeným rozhovorem. Výsledkem práce je vyhodnocení položených výzkumných otázek a …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the selected business subjekt – Pivovar Kamenice s. r. o. The goal of the bachelor thesis is to analyze marketing amperfections and find the appropriate way to improce them. The basis of the partical part is a questionnaire survey which has supported by an interview wit the company management. The reset of the bachelor thesis is the evalution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/w24wd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dita Benešová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová