Bc. Tomáš Filípek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu. Celá práce je tvořena na podnik Pivovar Kamenice s. r. o., ve které má zanalyzovat marketingové nedostatky a najít vhodnou cestu k jejich zlepšení. Základem praktické části je dotazníkové šetření, které bylo podpořeno řízeným rozhovorem. Výsledkem práce je vyhodnocení položených výzkumných otázek a …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the selected business subjekt – Pivovar Kamenice s. r. o. The goal of the bachelor thesis is to analyze marketing amperfections and find the appropriate way to improce them. The basis of the partical part is a questionnaire survey which has supported by an interview wit the company management. The reset of the bachelor thesis is the evalution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dita Benešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku