Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Tomáš Filípek
Bc. Tomáš Filípek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu. Celá práce je tvořena na podnik Pivovar Kamenice s. r. o., ve které má zanalyzovat marketingové nedostatky a najít vhodnou cestu k jejich zlepšení. Základem praktické části je dotazníkové šetření, které bylo podpořeno řízeným rozhovorem. Výsledkem práce je vyhodnocení položených výzkumných otázek a …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the selected business subjekt – Pivovar Kamenice s. r. o. The goal of the bachelor thesis is to analyze marketing amperfections and find the appropriate way to improce them. The basis of the partical part is a questionnaire survey which has supported by an interview wit the company management. The reset of the bachelor thesis is the evalution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/w24wd/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2019
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Dita Benešová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILÍPEK, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/c7zh5t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová