Výuka češtiny jako cizího jazyka - specifika výuky čínsky hovořících studentů – Hana REDEREROVÁ
Hana REDEREROVÁ
Diplomová práce
Výuka češtiny jako cizího jazyka - specifika výuky čínsky hovořících studentů
Teaching the czech language as a foreign language - the specifics of educating Chinese- speaking students
Anotace:
Diplomová práce se týká problematiky výuky českého jazyka na univerzitách v Číně. V jednotlivých kapitolách se zaměřuje na strategie používané ve výuce českého jazyka v Čínské lidové republice a celkově nejvíce a nejméně používaným strategiím čínskými studenty, kteří studují cizí jazyky. Věnuje se rozdílům ve výuce jazyků a zvolené metodologii, dále pak některým dílčím aspektům interkulturního vzdělání …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of teaching the Czech language at universities in China. The individual chapters focus on strategies used in Czech language teaching in the People's Republic of China and the most and least used strategies by Chinese students studying foreign languages. It deals with the differences in language teaching and the chosen methodology, as well as, some partial aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Radek Čech, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REDEREROVÁ, Hana. Výuka češtiny jako cizího jazyka - specifika výuky čínsky hovořících studentů. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA