Vliv zpravodajství na veřejné mínění o psychickém zdraví – Kseniya Hardziyenka
Kseniya Hardziyenka
Bakalářská práce
Vliv zpravodajství na veřejné mínění o psychickém zdraví
Anotace:
Tato práce se zabývá mediálním pokrytím psychických poruch a sebevražd, jeho vlivem na veřejné vnímání a postoje skrze komplexní přehled teoretických přístupů k masovým médiím a jejich aplikaci na mediální reprezentaci. Práce přináší nové poznatky o formování veřejného mínění. Výzkumná část práce využívá kvantitativní metodologie pro analýzu dat získaných z anketního šetření mezi veřejností. Výsledky …víceAbstract:
This work deals with the media coverage of mental disorders and suicides and its impact on public perception and attitudes; through a comprehensive overview of theoretical approaches to mass media and their application to media representation. The work provides new insights into the formation of public opinion. The research part uses quantitative methodology to analyze data obtained from a public survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/c7mmv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: prof. PhDr. Michaela Soleiman pour Hashemi, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Jaroslav Buček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Komunikační studia / Komunikační studia
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část:\nl{}Fotografie psychických poruch\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Lingerie\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Psychická porucha
Tereza Štouračová -
Public Relations nestátních neziskových organizací v oblasti duševního zdraví
Andrea Brožová -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Vliv médií na utváření veřejného mínění
Vanesa Maurycová -
Veřejné mínění o etické stránce neuromarketingu
Pavla Jetelová -
Záškoláctví optikou sociální deviace a protiprávního jednání
Markéta Skopalová