Bc. Michaela SMETANOVÁ
Master's thesis
Kvantitativní analýzy v marketingu
Quantitative Analysis in Marketing
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá výzkumem nákupního chování zákazníka při výběru fotoaparátu. Výzkum byl soustředěn především na VŠ studenty Plzeňského kraje. Hlavním cílem celé diplomové práce je vytvořit ucelený teoretický základ týkající se marketingového výzkumu a kvantitativního výzkumu a analýz, dále na toto téma realizovat výzkumné šetření na vysokých školách v Plzeňském kraji a prezentovat …moreAbstract:
This diploma thesis deals with a research of buying behavior of customers intending to buy a camera. This research is primarily focused on university students from Pilsen region. The main objective of this diploma is to create a compact theoretical base dealing with marketing and quantitative research and analysis. Later make a survey on this topic at universities of Pilsen region and present the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMETANOVÁ, Michaela. Kvantitativní analýzy v marketingu. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Vstupní BMI ženy, těhotenský přírůstek hmotnosti, termín a způsob porodu a hmotnost novorozence
Veronika Čermáková -
Dobrovolnictví a volnočasové aktivity pro děti a mládež s tělesným postižením
Ewa Michałková -
Probační a mediační služba a restorativní justice
Kebertová Kebertová -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková