Kvantitativní analýzy v marketingu – Bc. Michaela SMETANOVÁ
Bc. Michaela SMETANOVÁ
Diplomová práce
Kvantitativní analýzy v marketingu
Quantitative Analysis in Marketing
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá výzkumem nákupního chování zákazníka při výběru fotoaparátu. Výzkum byl soustředěn především na VŠ studenty Plzeňského kraje. Hlavním cílem celé diplomové práce je vytvořit ucelený teoretický základ týkající se marketingového výzkumu a kvantitativního výzkumu a analýz, dále na toto téma realizovat výzkumné šetření na vysokých školách v Plzeňském kraji a prezentovat …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a research of buying behavior of customers intending to buy a camera. This research is primarily focused on university students from Pilsen region. The main objective of this diploma is to create a compact theoretical base dealing with marketing and quantitative research and analysis. Later make a survey on this topic at universities of Pilsen region and present the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMETANOVÁ, Michaela. Kvantitativní analýzy v marketingu. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Dobrovolnictví a volnočasové aktivity pro děti a mládež s tělesným postižením
Ewa Michałková -
Vstupní BMI ženy, těhotenský přírůstek hmotnosti, termín a způsob porodu a hmotnost novorozence
Veronika Čermáková -
Probační a mediační služba a restorativní justice
Kebertová Kebertová -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková