Recepce písňové tvorby žáky ZŠ formou didaktického experimentu – Bc. Gabriela Janotková
Bc. Gabriela Janotková
Diplomová práce
Recepce písňové tvorby žáky ZŠ formou didaktického experimentu
Reception of songs by elementary school students through didactic experiment
Anotace:
Diplomová práce „Recepce písňové tvorby žáky ZŠ formou didaktického experimentu“ byla vytvořena, aby prohloubila dosavadní znalosti o čtenářské recepci lyrického textu. Cílem je ověření interpretačních dovedností žáků devátých ročníků základních škol a odpovídajícího ročníku víceletého gymnázia. Diplomová práce navazuje na bakalářskou práci „Téma vzdoru v básnické tvorbě českých písničkářů 70. a 80 …víceAbstract:
The thesis "The reception songs by primary school pupils through didactic experiment" was created to enhance the reader's existing knowledge of the reception lyrical text. The aim is to verify the interpretive skills of students ninth grade and corresponding grade multi-year gymnasium. This thesis builds on the thesis "The theme of defiance in the poetic work of Czech singers 70th and 80 years.", which …víceKlíčová slova
čtenářská gramotnost čtení s porozuměním motivace čtenářství pubescenta/ adolescenta vzdor protestsong písničkář normalizace lyrika interpretace experiment reading literacy reading comprehension motivation reading pubescents / adolescent resistance folksingers normalization poetry interpretation experiment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a2lho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářství pubescentů
Václav Mervart -
Čtenářství pubescentů
Veronika Špačková -
Mimočítanková četba pubescentů
Petra Macháňová -
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Od ideologické interpretace dějin k nadčasovému uměleckému dílu: Výtvarná výzdoba pražského metra v době normalizace
Dominika Fialová