Usměrňování agresivity ve školní družině – Karolína CHUDĚJOVÁ
Karolína CHUDĚJOVÁ
Bakalářská práce
Usměrňování agresivity ve školní družině
Subduing aggression in after-school youth programs
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá projevy agresivity u dítěte mladšího školního věku. V teoretické části jsem se snažila osvětlit problematiku tématu agresivity. Uvádím některé názory odborníků a naznačuji důležitost rozlišování mezi pojmy agresivita a agrese. Dále objasňuji, jaká je funkce školní družiny, vysvětluji, čím je dítě mladšího školního věku typické v návaznosti na projevy agrese. V praktické …víceAbstract:
My thesis deals with the manifestations of aggression at younger school age child. In the theoretical part, I tried to clarify the issues involved see aggression. I present some of the views of experts and I'm suggesting the importance of the distinction between the concepts of aggression and aggression. Then I explain what is the function of the after-school youth program, what is typical for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHUDĚJOVÁ, Karolína. Usměrňování agresivity ve školní družině. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / společný základ - výtvarná orientace
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ