Optimalizace webového portálu Alfabet – Bc. Pavlína Chmelová
Bc. Pavlína Chmelová
Diplomová práce
Optimalizace webového portálu Alfabet
Alfabet Website Optimization
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit ucelený přehled faktorů, které ovlivňují fulltextové vyhledavače v hodnocení webových stránek. Jednotlivé faktory jsou popsány dle jejich ovlivnitelnosti a důležitosti pro hodnocení. Ve druhé části práce je zpracována analýza těchto faktorů na informačním portálu Alfabet. Výsledkem je návrh zlepšení některých prvků stránek tak, aby bylo dosaženo lepších pozic ve výsledcích …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a comprehensive overview of the factors that affect the full-text search engine in ranking web pages. The individual factors are described and evaluated according to their susceptibility and relevance for evaluation. In the second part of the thesis deals with the analysis of these factors on the information portal Alfabet. The result is a proposal to improve web …víceKlíčová slova
SEO optimalizace vyhledávač on-page faktory off-page faktory PageRank S-rank sociální sítě
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k9duf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Aleksandar Antonovič
- Oponent: Ing. Jiří Rotschedl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání úspěšnosti on-page a off-page faktorů při SEO
František Traksl -
Hodnocení ON-page a OFF-page faktorů
Daniel Maialeh -
Role chytrých telefonů a sociálních sítí v životě české delikventní mládeže a rizikové faktory spojené s jejich využíváním
Klára Otřísalová -
Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B
Richard Lukeš -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Faktory ovlivňující vnímání reklamy na sociální síti
Nikol Hamrlová -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová