Bc. Aneta Měsíčková

Master's thesis

Komunikační strategie značky

Brand Communication Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií pražírny kávy na B2B trhu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti komunikační strategie a komunikace na zvoleném trhu. Praktická část představuje značku a její současnou komunikační strategii, analyzuje fakta získaná pomocí kvalitativního výzkumu a věnuje se konkurenční analýze. Část je zakončena analýzou SWOT. Cílem projektové části …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the communication strategy of a coffee roastery in the B2B market. The theoretical part provides basic knowledge in communication strategy and communication in the chosen market. The practical part introduces the brand and its current communication strategy, analyzes facts obtained using the qualitative research method, and provides competitor analysis. The part is finished …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Měsíčková, Aneta. Komunikační strategie značky. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe