Bc. Aneta Měsíčková
Master's thesis
Komunikační strategie značky
Brand Communication Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií pražírny kávy na B2B trhu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti komunikační strategie a komunikace na zvoleném trhu. Praktická část představuje značku a její současnou komunikační strategii, analyzuje fakta získaná pomocí kvalitativního výzkumu a věnuje se konkurenční analýze. Část je zakončena analýzou SWOT. Cílem projektové části …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the communication strategy of a coffee roastery in the B2B market. The theoretical part provides basic knowledge in communication strategy and communication in the chosen market. The practical part introduces the brand and its current communication strategy, analyzes facts obtained using the qualitative research method, and provides competitor analysis. The part is finished …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Měsíčková, Aneta. Komunikační strategie značky. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák