Marketingová komunikace včetně projektové studie – Ondřej Prostecký
Ondřej Prostecký
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Marketing communication including project study
Abstract:
Autor v první části bakalářské práce uvádí teoretický rámec marketingové komunikace a firemní image. V projektové části analyzuje a popisuje stávající marketingovou komunikaci společnosti UOL a.s. a následně navrhuje inovace pro zlepšení marketingové komunikace.Abstract:
The author in the first part of the thesis presents the theoretical framework of marketing communication and corporate image. In the project part of the thesis he analyzes and describes the current marketing communication of UOL a.s. and then proposes innovation to improve marketing communications.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/cgn0f/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROSTECKÝ, Ondřej. \textit{Marketingová komunikace včetně projektové studie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ca2ee6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova