Ondřej Prostecký

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace včetně projektové studie

Marketing communication including project study
Abstract:
Autor v první části bakalářské práce uvádí teoretický rámec marketingové komunikace a firemní image. V projektové části analyzuje a popisuje stávající marketingovou komunikaci společnosti UOL a.s. a následně navrhuje inovace pro zlepšení marketingové komunikace.
Abstract:
The author in the first part of the thesis presents the theoretical framework of marketing communication and corporate image. In the project part of the thesis he analyzes and describes the current marketing communication of UOL a.s. and then proposes innovation to improve marketing communications.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS