Marketingová komunikace včetně projektové studie – Ondřej Prostecký
Ondřej Prostecký
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Marketing communication including project study
Anotácia:
Autor v první části bakalářské práce uvádí teoretický rámec marketingové komunikace a firemní image. V projektové části analyzuje a popisuje stávající marketingovou komunikaci společnosti UOL a.s. a následně navrhuje inovace pro zlepšení marketingové komunikace.Abstract:
The author in the first part of the thesis presents the theoretical framework of marketing communication and corporate image. In the project part of the thesis he analyzes and describes the current marketing communication of UOL a.s. and then proposes innovation to improve marketing communications.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/cgn0f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova