Ondřej Prostecký

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace včetně projektové studie

Marketing communication including project study
Anotácia:
Autor v první části bakalářské práce uvádí teoretický rámec marketingové komunikace a firemní image. V projektové části analyzuje a popisuje stávající marketingovou komunikaci společnosti UOL a.s. a následně navrhuje inovace pro zlepšení marketingové komunikace.
Abstract:
The author in the first part of the thesis presents the theoretical framework of marketing communication and corporate image. In the project part of the thesis he analyzes and describes the current marketing communication of UOL a.s. and then proposes innovation to improve marketing communications.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS