Výuka umělé inteligence v hodinách informatiky pro střední školy – Bc. Markéta Ševelová
Bc. Markéta Ševelová
Diplomová práce
Výuka umělé inteligence v hodinách informatiky pro střední školy
Teaching Artificial Intelligence in Computer Science Classes for Secondary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu výuky umělé inteligence na českých středních školách s cílem zhodnotit existující programy, materiály a zdroje. Praktickým výstupem diplomové práce jsou vzdělávací materiály ve formě prezentací, pracovních listů a metodik. Navržené materiály byly otestovány ve výuce. Výsledky hodnocení ukazují, že vytvořené materiály poskytují užitečné nástroje …víceAbstract:
The master's thesis focuses on analyzing the current state of artificial intelligence education in Czech high schools to evaluate existing programs, materials, and resources. The practical output of the thesis consists of educational materials in the form of presentations, worksheets, and methodologies. The proposed materials were tested in teaching. The evaluation results indicate that the created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/evzq7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2024
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Pelikán, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Foltýnek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Učitelství informatiky pro střední školy / Učitel informatiky a správce sítě
Práce na příbuzné téma
-
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Digitální kompetence v empirickém nahlédnutí: vícečetná případová studie
Vojtěch Hamerský -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Umělá inteligence ve výuce biologie na 2. stupni ZŠ a SŠ
Lucie MATĚJIČNÁ -
Mysl, jazyk, obraz – možnosti a limity umělé inteligence v roce 2023
Vít Švestka -
Využití umělé inteligence v marketingových procesech
Kateryna Narusevych