Patricie Müllerová

Diplomová práce

Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům

Comparison of attitude to loyalty programmes between Czech and English customers
Anotace:
Práce se zabývá zákaznickou loajalitou a věrnostními programy v oblasti nákupu drogistického zboží, oblečení, obuvi a potravin. Hlavním cílem této práce je porovnat přístup anglických a českých zákazníků k věrnostním programům v těchto oblastech. Záměrem analýzy, která je obsažená v praktické části práce, je odhalit, zda se tyto dvě země v přístupu zákazníků k loajalitním programům liší a popřípadě …více
Abstract:
This work deals with customer loyalty and loyalty programmes in areas of buying chemist goods, clothing, footwear and groceries. The main objective of this work is to compare the approach of English and Czech customers to loyalty programmes in these areas. The intention of the analysis is to discover whether the approach to loyalty programmes in these two countries varies and what are the major differences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46202