Martina HOFMANOVÁ

Bakalářská práce

Identita foodies na sociální síti Instagram

Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na české foodies na internetové sociální síti Instagram a jejich sebe prezentaci. Práce analyzuje fotografie vybraných uživatelů a zjišťuje, kdo jsou to foodies, jak se prezentují, jak komunikují prostřednictvím fotografií jídla a co tím vyjadřují.
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on Czech foodies on the Internet social network Instagram and their self-presentation. The work analyzes the photos of selected users and finds out who foodies are, how they present themselves, how they communicate through photos of food and what they express.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tereza Šlehoferová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOFMANOVÁ, Martina. Identita foodies na sociální síti Instagram. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/