Identita foodies na sociální síti Instagram – Martina HOFMANOVÁ
Martina HOFMANOVÁ
Bakalářská práce
Identita foodies na sociální síti Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na české foodies na internetové sociální síti Instagram a jejich sebe prezentaci. Práce analyzuje fotografie vybraných uživatelů a zjišťuje, kdo jsou to foodies, jak se prezentují, jak komunikují prostřednictvím fotografií jídla a co tím vyjadřují.Abstract:
This bachelor's thesis focuses on Czech foodies on the Internet social network Instagram and their self-presentation. The work analyzes the photos of selected users and finds out who foodies are, how they present themselves, how they communicate through photos of food and what they express.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tereza Šlehoferová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOFMANOVÁ, Martina. Identita foodies na sociální síti Instagram. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Antropologie / Sociální a kulturní antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Obsahová analýza komunikace vybrané společnosti na Facebooku jakožto klíčové sociální síti
Sára Selucká -
Obsahová analýza komunikace se zákazníky na sociálních sítích u vybrané společnosti
Kateřina Koncová -
Specifika komunikace v prostředí on-line pc her
Nikola Trunečková -
Obsahová analýza způsobů komunikace fotbalového trenéra při koučování utkání v kategoriích přípravek U6 - U8
Michal BERNARD -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka