Identita foodies na sociální síti Instagram – Martina HOFMANOVÁ
Martina HOFMANOVÁ
Bachelor's thesis
Identita foodies na sociální síti Instagram
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na české foodies na internetové sociální síti Instagram a jejich sebe prezentaci. Práce analyzuje fotografie vybraných uživatelů a zjišťuje, kdo jsou to foodies, jak se prezentují, jak komunikují prostřednictvím fotografií jídla a co tím vyjadřují.Abstract:
This bachelor's thesis focuses on Czech foodies on the Internet social network Instagram and their self-presentation. The work analyzes the photos of selected users and finds out who foodies are, how they present themselves, how they communicate through photos of food and what they express.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tereza Šlehoferová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOFMANOVÁ, Martina. Identita foodies na sociální síti Instagram. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Anthropology / Social and Cultural Anthropology
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Obsahová analýza komunikace vybrané společnosti na Facebooku jakožto klíčové sociální síti
Sára Selucká -
Obsahová analýza komunikace se zákazníky na sociálních sítích u vybrané společnosti
Kateřina Koncová -
Specifika komunikace v prostředí on-line pc her
Nikola Trunečková -
Obsahová analýza způsobů komunikace fotbalového trenéra při koučování utkání v kategoriích přípravek U6 - U8
Michal BERNARD -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka