Martina HOFMANOVÁ

Bachelor's thesis

Identita foodies na sociální síti Instagram

Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na české foodies na internetové sociální síti Instagram a jejich sebe prezentaci. Práce analyzuje fotografie vybraných uživatelů a zjišťuje, kdo jsou to foodies, jak se prezentují, jak komunikují prostřednictvím fotografií jídla a co tím vyjadřují.
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on Czech foodies on the Internet social network Instagram and their self-presentation. The work analyzes the photos of selected users and finds out who foodies are, how they present themselves, how they communicate through photos of food and what they express.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tereza Šlehoferová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOFMANOVÁ, Martina. Identita foodies na sociální síti Instagram. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/