Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy – Bc. Barbora Petrlová
Bc. Barbora Petrlová
Bachelor's thesis
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Retrospective evaluation of English teaching in kindergarten by 2nd-grade elementary school students
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zpětným hodnocením výuky anglického jazyka v mateřské škole z pohledu žáků 2. stupně základní školy. Cílem práce bylo zhodnit vliv výuky anglického jazyka v mateřské škole na výsledky žáků na základní škole. Teoretická část se zabývá vzděláváním v předškolním věku a výukou anglického jazyka. Výzkum probíhal formou kvantitativního výzkumného dotazníkového šetření, kdy jsem …moreAbstract:
Bachelor's thesis deals with the evaluation of English language teaching in kindergarten from the perspective of second-level primary school pupils. The thesis aimed to evaluate the impact of English language teaching in kindergarten on pupils' results in primary school. The theoretical part deals with preschool education and English language teaching. The research was conducted in the form of a quantitative …moreKeywords
anglický jazyk výuka anglického jazyka v mateřské škole předškolní věk základní škola žáci základních škol retrospektivní hodnocení žáků sebejistota English language English language teaching in kindergarten preschool age elementary school elementary school students retrospective assessment of students self-confidence
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c14wj/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Reader: Mgr. Karolína Malíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
English Language Course for Super Young Learners in Kindergarten
Kateřina Géčová -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová