Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání – Bc. Pavel Veselý
Bc. Pavel Veselý
Diplomová práce
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Regulation of Advertising in Radio and Television Broadcasting
Anotace:
Diplomová práce popisuje a analyzuje fungování a činnost Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Věnuje se historii reklamy a rozdělení typů reklamy podle několika zdrojů. Detailně se věnuje zákonné regulaci reklamy. Rozděluje ji na právo veřejné a právo soukromé. V této části jsou detailně popsány jednotlivé zákony týkající se regulace reklamy. Dále analyzuje rozhodnutí o uložených pokutách od Rady …víceAbstract:
This thesis describes the operation and work of the Council for Radio and Television Broadcasting. It deal swith the history of advertising and thein sorting according to several sources. In detail is devoted to the legal regulativ of advertising. Dividing it into public law and priváte law. This section describes in detail the variol laws relating to the regulativ of advertising. It also analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qib4i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson