Adéla Picková

Bachelor's thesis

Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji

State-contributory organization National Heritage Institute and its loyalty program in the Liberec region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá věrnostním programem Národního památkového ústavu nazvaný Klíč k památkám, který je poskytován jakožto odměna pro věrné návštěvníky. Teoretická část vychází z obecných teoretických východisek marketingové komunikace a ústí ke konkrétnějším východiskům. Od obecného konceptu marketingu přes komunikaci, jakožto nástroj marketingu, k podpoře prodeje a v neposlední řadě k podrobnější …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with a loyalty program of the National Heritage Institute called The Key to the Monuments, which is provided as a reward for the loyal visitors. The theoretical part is based on the general background of marketing communication and it results in the more concrete solutions, from the general concept of marketing through the communication as a marketing tool, to the sales promotion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Picková, Adéla. Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta