Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji – Adéla Picková
Adéla Picková
Bachelor's thesis
Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji
State-contributory organization National Heritage Institute and its loyalty program in the Liberec region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá věrnostním programem Národního památkového ústavu nazvaný Klíč k památkám, který je poskytován jakožto odměna pro věrné návštěvníky. Teoretická část vychází z obecných teoretických východisek marketingové komunikace a ústí ke konkrétnějším východiskům. Od obecného konceptu marketingu přes komunikaci, jakožto nástroj marketingu, k podpoře prodeje a v neposlední řadě k podrobnější …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with a loyalty program of the National Heritage Institute called The Key to the Monuments, which is provided as a reward for the loyal visitors. The theoretical part is based on the general background of marketing communication and it results in the more concrete solutions, from the general concept of marketing through the communication as a marketing tool, to the sales promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PICKOVÁ, Adéla. \textit{Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/caxe2o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Picková, Adéla. Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Financování příspěvkových organizací na konkrétním případu - Národní památkový ústav v Brně
Martina Zvolánková -
Volnočasové aktivity na vybraných památkových objektech ve správě Národního památkového ústavu, územní památkové správě v Českých Budějovicích
Ivana ŠMAUSOVÁ -
Archeologické sbírky v památkové péči na příkladu Národního památkového ústavu, územního odborného pracoviště v hlavním městě Praze
Ivana Blažková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights