Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu – Bc. Eva Böhmová
Bc. Eva Böhmová
Diplomová práce
Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu
Change in Consumer Behavior Due to COVID-19 in a Swiss Family Hotel
Anotace:
Tématem diplomové práce je změna spotřebitelského chování v důsledku COVID-19 ve švýcarském rodinném hotelu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část otevírá studovanou problematiku a popisuje situaci ve Švýcarsku v období pandemie v letech 2019-2022. Speciální pozornost je zde věnována situaci v oboru hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu. Kromě teoretického pohledu na věc jsou zde také …víceAbstract:
The topic of the thesis is the Change in Consumer Behavior due to COVID-19 in a Swiss Family Hotel. The thesis is divided into three parts. The theoretical part opens the studied issue and describes the situation in Switzerland during the pandemic period in 2019-2022. Special attention is paid here to the situation in the hotel industry, gastronomy, and tourism. In addition to the theoretical view …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÖHMOVÁ, Eva. \textit{Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/cb2h3k/.
Jak správně citovat práci
Böhmová, Eva. Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování hotelového hosta
Polina Gutsalyuk -
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Vplyv pandémie Covid-19 na hotel Chateau Gbeľany ****
Halamová Halamová -
VÝVOJ A INOVACE CESTOVNÍHO RUCHU V OLOMOUCKÉM KRAJI SE ZAMĚŘENÍM NA
Martin Báňa