Dinara KURMAKAEVA

Bakalářská práce

SCÉNICKÝ PROJEKT

SCENE PROJECT
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření interaktivní virtuální reality pro hraní tradiční staroindické hry Lila. Cílem práce bylo vytvořit autentický scénický project - herní svět, ve kterém se hráči mohou ponořit do světa hry a hrát ji v reálném čase. Pro vytvoření projektu byly využity moderní technologie, včetně neuronových sítí, a metody tvorby interaktivních virtuálních světů. V rámci bakalářské …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on creating an interactive virtual reality for playing the traditional ancient Indian game Lila. The aim of the thesis was to create an authentic scenic project - a gaming world in which players can immerse themselves and play the game in real-time. Modern technologies, including neural networks, were used to create the project. As part of the bachelor thesis, a scenic project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Jan Morávek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KURMAKAEVA, Dinara. SCÉNICKÝ PROJEKT. Plzeň, 2023. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/