Dinara KURMAKAEVA
Bakalářská práce
SCÉNICKÝ PROJEKT
SCENE PROJECT
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření interaktivní virtuální reality pro hraní tradiční staroindické hry Lila. Cílem práce bylo vytvořit autentický scénický project - herní svět, ve kterém se hráči mohou ponořit do světa hry a hrát ji v reálném čase. Pro vytvoření projektu byly využity moderní technologie, včetně neuronových sítí, a metody tvorby interaktivních virtuálních světů. V rámci bakalářské …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on creating an interactive virtual reality for playing the traditional ancient Indian game Lila. The aim of the thesis was to create an authentic scenic project - a gaming world in which players can immerse themselves and play the game in real-time. Modern technologies, including neural networks, were used to create the project. As part of the bachelor thesis, a scenic project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Morávek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KURMAKAEVA, Dinara. SCÉNICKÝ PROJEKT. Plzeň, 2023. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimediální design, specializace Multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní aplikace pro rozvoj kreativity
Karel Zavřel -
Brian Eno: Interaktivní hudební aplikace jako kreativní nástroje ambientní hudby
Martina Tkadlčíková -
Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace
Michelle Condenárová -
Interaktivní online aplikace pro výuku první pomoci
Adrián Gubrica -
Počítačová hra/interaktivní aplikace
Barbora HAVRDOVÁ -
Uživatelské testování softwarové aplikace sloužící k evidenci sbírek
Karel Martinek -
Inteligentní umění - možnosti uplatnění poznatků disciplíny umělá inteligence v teorii a praxi novomediálního umění
Radek Návrat -
Umělá inteligence jako malíř: Využití generativních kontradiktorních sítí ve výtvarném umění
Adéla Chalupová