Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera – Kamila Kočí
Kamila Kočí
Bachelor's thesis
Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera
Marketing communication strategy of Golf resort Jezera
Anotácia:
Kočí, K. Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Golfového resortu Jezera. Jejím hlavním cílem je vytvoření nové komunikační strategii, které se dosáhne za pomoci pochopení spotřebitelského chovaní vybraného segmentu. V práci je zhodnocen současný stav resortu …viacAbstract:
Kočí, K. Marketing communication strategy of Golf resort Jezera. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Golf resort Jezera. Its main goal is to create a new communication strategy, which will be achieved by understanding the consumer behaviour of selected segment. The current state of department and its marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Accounting and Taxes
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová