Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. – Veronika Koupilová
Veronika Koupilová
Diplomová práce
Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Management of Online Marketing in the Company Svět Plodů, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce na téma Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární prů-zkum oblasti marketingu historii, nové trendy, online marketing, důležité analýzy v marketingu jako je SWOT analýza, PEST apod. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v online marketingu do prosince 2016. Na základě výsledků …víceAbstract:
Master thesis Management of Online Marketing in the Company Svět Plodů, s.r.o. is divid-ed into theoretical and practical parts. Theoretical part includes a literature survey of the basic concepts of marketing history, new trends, online marketing, important analysis of marketing such as SWOT analysis, PEST and so on. The practical part analyzes marketing activity in online marketing into December …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koupilová, Veronika. Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Content marketing a jeho využití v marketingu sportovních služeb
Vojtěch Pulec -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová