Bc. Soňa Danihelová

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix

Marketing Strategy of the Selected Artist with Focus on Communication Mix
Abstract:
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané umělkyně se zaměřením na komunikační mix, který bude následně aplikován v praxi. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejích nástrojů a marketingového výzkumu s ohledem na umělecký trh. Představeny jsou v ní také cíle a výzkumné otázky. Ty jsou zodpovězeny vyhodnocením výsledků v praktické části …more
Abstract:
The Master's thesis studies the marketing strategy plan of the selected artist focused on the communication mix subsequently applied in practice. In the theoretical part, the important marketing communication terminology is introduced and identified, alongside with the marketing communication tools and research on the art market. Furthermore, this chapter defines the thesis goals and research questions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Danihelová, Soňa. Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe