Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách – Bc. Simona Sumegová
Bc. Simona Sumegová
Bakalářská práce
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Marketing mix and its application in financial services
Abstract:
This bachelor work presents the company Quatro as intermediary of financial services as loan. The object of the investigation was to show approach in how the company operates through marketing and communication mix. I carried out SWOT analyses - advantages, disadvantages, opportunities and threats in this work. The main aim was to find out, through the questionnaire, the use of financial assistance …víceAbstract:
Táto bakalárska práca prezentuje spoločnosť Quatro ako sprostredkovateľa finančnej služby- pôžičky. Objektom skúmania bolo ukázať spôsob akým firma funguje na základe marketingového a komunikačného mixu. V práci analyzujem výhody, nevýhody, možnosti a hrozby produktu tejto spoločnosti. Cieľom bolo zistiť, prostredníctvom dotazníku, využívanie finančnej výpomoci k mesačnej mzde z nebankovej spoločnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/alj24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Jiří Vataha
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia v společnosti Microsoft
Anna Ortančíková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace značky Malai
Veronika Sotáková -
Marketingová kampaň na nábor do registru kostní dřeně
Vlasta Borůvková Buková -
Pôžička v slovenskej právnej úprave
Jana Vyskočániová